Binnen

Klimfeestje

Wie bereikt het dak van de sporthal tijdens het klimfeestje?

Wil jij het met je feestje hogerop zoeken en kijken wie van jouw vriendjes en vriendinnetjes het snelste omhoog kan klimmen? Dan is een klimfeestje echt iets voor jou! Eén uur lang probeer je via de verschillende routes het dak van het sportcentrum te bereiken.

Wanneer?
Vrijdag, zaterdag en zondag.

Locatie
Sporthal Sportcentrum De Waterkanten (Sportlaan 21, Lisse).

Leeftijd
Vanaf 7 jaar. 

Extra's
Het klimfeestje kan tegen een kleine meerprijs ook gecombineerd worden met recreatief zwemmen (+ € 2,15) en discozwemmen (+ € 3,20). Dit is alleen mogelijk tijdens de openingstijden van het recreatief en het discozwemmen. Tijdens het zwemmen is een A-diploma verplicht.

Opmerkingen
De klimfeestjes zijn te boeken vanaf zes personen en moeten van tevoren gereserveerd worden i.v.m. de beschikbaarheid van de klimmuur. De ouders betalen niets. Van de ouders wordt wel verwacht dat zij mee helpen met zekeren. Wanneer de kinderen groot en sterk genoeg zijn, kunnen zij ook leren om elkaar te zekeren. De kinderen worden aangeraden om sportief en makkelijke zitten kleding aan te trekken. De kinderen kunnen voor of na het feestje een Jip's Hippomeal OF kliederpatat eten. Bij een Jip's Hippomeal zit het volgende bij ingbegrepen:​

  • Jip box
  • patat met saus
  • snack (frikandel, kaassoufflé, kroket of kipnuggets)
  • limonade
  • lolly
  • waterijsje

Bij het 'kliederpatat' vervalt de Jip box en krijgen de kinderen de patat op de tafel geserveerd.

Om een kinderpartijtje te reserveren, kunt u telefonisch contact met ons opnemen door te bellen naar 0252-414488 of stuur een mail. Vermeld tenminste je NAW-gegevens, telefoonnummer, mogelijke datum, het aantal kinderen en wat voor feestje je wil boeken. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wat heb je nodig?

  • Sportieve kleding
  • Sportschoenen
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.