Heb je een vraag over je bezoek en het coronatoegangsbewijs?

Heb je een vraag over je bezoek en het coronatoegangsbewijs?

Kijk eerst tussen de veel gestelde vragen

Coronamaatregelen per 6 november

Nee, vooralsnog blijft ons rooster ongewijzigd.

Geef dit zo spoedig mogelijk aan ons door, dan zullen wij de meerbadenkaart of zwemlesabonnement tijdelijk stopzetten. Er wordt geen geld teruggegeven.

Geef dit z.s.m. door aan onze receptie. Dit kan per mail

Ja. Het zwembad, de sporthal, gymzalen, douche- en toiletruimtes, kleedruimtes (incl. kledinglockers) en horeca zijn volledig in gebruik.

Nee, met uitzondering van de activiteiten floatfit, aquabootcamp, medische indicatie en discozwemmen.

Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een herstelbewijs hebt of met een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud.

Alle personen vanaf 18 jaar. Hieronder vallen zowel zwemmers en sporters als begeleiders (zoals ouders/verzorgers die met hun kind naar zwemles komen). Kinderen t/m 17 jaar kunnen zonder coronatoegangsbewijs gebruik maken van onze faciliteiten.

Met de gratis Coronacheck-app kan iedereen het coronatoegangsbewijs ophalen via een mobiel apparaat (zoals een smartphone). Ook is het mogelijk een coronatoegangsbewijs op papier te laten zien. Naast een geldig coronatoegangsbewijs vragen wij ook om een geldig legitimatiebewijs (ID-kaart of paspoort).

Nee. Alle personen die de accommodatie betreden dienen een geldig coronatoegangsbewijs en een geldig legitimatiebewijs te kunnen tonen. Dit geldt ook voor ouders/verzorgers die hun kind naar zwemles brengen en na afloop weer ophalen.

Nee. Alle personen die de accommodatie betreden dienen een geldig coronatoegangsbewijs en een geldig legitimatiebewijs te kunnen tonen. Dit geldt ook voor ouders/verzorgers die willen kijken naar de zwemles van hun kind.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.