Corona en je bezoek

Nieuws

Corona en je bezoek

172926236_3811787235579653_6059743374030842083_n.jpg

Reserveren voor een activiteit is vanaf 25 september niet meer nodig

Vanwege de nieuwe coronamaatregelen is het vanaf 25 september niet meer nodig om te reserveren voor onze activiteiten*. Tot die tijd kun je via onze webshop reserveren.

*M.u.v. de activiteit floatfit en medische indicatie. Hiervoor vragen wij je om nog wel te blijven reserveren i.v.m. het beperkt aantal plaatsen.

  • Heb je al een reservering staan na 25 september? Dat is geen probleem, je bent van harte welkom en je eventueel aangekochte e-ticket is uiteraard gewoon geldig.
  • Voor het recreatief zwemmen op zondag 26 september hebben wij de reserveringsmodule nog aan laten staan, maar je bent ook zonder reservering van harte welkom op de aangegeven tijdssloten.

Wij zijn blij dat wij de bezoekersaantallen weer los kunnen laten, maar hopen natuurlijk dat je de algemene adviezen in acht neemt:

  • Geef elkaar de ruimte: 1,5 meter afstand is veilig, niet verplicht;
  • Was je handen;
  • Blijf thuis bij klachten en laat je testen;
  • Schud geen handen;
  • Doe een zelftest als jij je begeeft onder grotere groepen mensen.

Horeca

  • Ben je van plan om iets te nuttigen in onze horeca, dan is een coronatoegangsbewijs* verplicht. Vergeet deze dus niet mee te nemen.
  • Het afhalen van consumpties om mee te nemen is mogelijk zonder coronatoegangsbewijs, maar deze dienen elders (buiten de accommodatie) te worden genuttigd.
  • Het coronatoegangsbewijs (via app of geprint) is voor bezoekers vanaf 13 jaar verplicht. Vanaf 14 jaar i.c.m een identiteitsbewijs;
  • Heb je geen coronatoegangsbewijs* dan dient de centrale hal als wachtruimte waar je plaats kan nemen.

*Het coronatoegangsbewijs: vaccinatiebewijs, hersteld van corona of een negatieve coronatest.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.